måndag 18 maj 2009

Sprätten på toaletten.

Riktigt lycka kan blinka förbi på de mest märkliga ställen. Lyckosmulor släpper aldrig taget de ligger i ens mind likt små varma kanelbullar för alltid typ.
Men det är väl kanske det som är fint att banala saker kan bli lycka bla bla.
På plats ett ligger, inte banal sak iof.
Min kärlek har släpat upp ett badkar vi hittat, in i lägenhet det får inte riktigt plats ena halvan i hall. Någon sa att det gör ont med förvärkar, ligga i vatten lindrar.
Jag plaskar runt som idiot gör ont som satan ändå. Vill inte åka till sjukan än men till slut går det inte mer min kärlek har muterat in till irriterande fluga. Han öppnar munnen jag vill skalla.
Magnus uggla sjunger i taxin 4 sekunder. Framme ska föda på sånt inge smärtlindrings hak.
Rummet är stort i mitten en vanlig säng min barnmorska e dvärgliten stora glasögon jag hör knappt vad hon säger.
Enda stället som inte gör ont att sitta på är toaletten plötsligt säger det plask jag skriker Nej o nej den ramla ner i toaletten. Crew kommer springande.
De var bara vattnet som gick.
Känner att den är på väg mycket snart kravlar mot säng hinner inte fram plopp den ramlar ut.
Barnmorska lyfter upp liten som skorrar lägger på min mage.
När jag tittar in i hans ögon kommer lyckan på besök. Han e det fulaste jag sett ser ut som en skrumpen Bert Karlsson jag undrar hur det är möjligt.
Vi kallar honom för Sprätten på toaletten rätt länge.

2 kommentarer:

äckel sa...

HAHAHAHA etikett: SATAN
VAd FINT!!!!!!

äckel sa...

ugly edith!!!!!!!!!!!!!! från och med lördag bor vi på folkunga!!!!!!!!!!!!1 grannar!!!!!!!!!1 kafferep!!!!!!!!! skvaller!!!!!!!!!!