onsdag 27 maj 2009

Öh host harkel.

Det är lite svårt att skriva just nu. Vill ju inte att detta ska vara en andas tomgångs dödsdeppångestpest malande om tid som flytt blogg.
Eller haha kanske just det jag vill. Har mest kvar hardcore skiten som kanske aldrig ska skrivas ho ho. Men jag trippar på tills jag inte vågar gå längre, bla blubb blubb.
Nej jag sitter inte o röker opium i mitt kök.
Jag är fem år har precis fått en splitterny brun vinteroverall sitter på den stora snöhögen utanför ladugården.
Har ont i tungan slickade för tjugonde gången på kallt metallräcke tunga fastnar.
Tänker, undrar hur det känns att kissa i min nya bruna overall på snöhög.
Kissar känns bra även fast det blir kallt efter en stund och fast jag vet att mamma kommer bli rätt sur.

4 kommentarer:

Skägget sa...

Följer trenden och lägger in en tvångskommentar här.

Fula Edith sa...

Haha det är bra. Blir lite skumt när alla som läser förutom några är helt tysta.
Så det e fint att du tvångskommenterar de gör att jag lättare skriver vidare!

Anonym sa...

lusläser

Dagens Ordverifiering: spolypea

Amelia sa...

Då vill jag också kommentera;
Älskar bloggen.