måndag 4 maj 2009

Skräphögen.


Jag är sur på OrmskinnsIndianen ifrån Arizona, han säger att han ska bjuda oss på fin mat sen gång på gång är det vi som måste hoppa ur bilen och plocka upp fisk kött grönt bröd osv.
Han bromsar in bilen vid Seven.
Toapappret e slut och så vill han ha en dagens tidning. Jag blänger sitter surt kvar.
Han skakar lite på tunna håret det rasslar till i halsbanden. Jag funderar på om han tar mycket knark men bestämmer mig för att han är en naturligt born fågelskrämma med klara tjack tendenser. Hoppar ur bilen hälsar på kassören.
Hej jag ska bara hämta lite toapapper.
Kassören gillar inte sitt jobb så han skiter i att kidsen aldrig betalar.
Jag vill ha senaste numret av Epix. Har jag inte säger snubben men du kan ta en klubba om du vill.
Hemma hos indianen blir sur på honom igen. Han har för vana att bygga ett skräpberg framför dusch dörren. Nej den går inte stänga, jag lovar jag tittar inte. 
Varje gång man ska duscha blir man tvungen att sparka bort högen för att nästa gång konstatera hej men där är du ju igen. Jag fattar inte prylen förrän en morgon när tjej utropar.
Oj det går inte stänga dörren.
Nej den e trasig.
Jaha säger hon och går snällt o duschar.
Jag fattar skräphögen är genial. Hon duschar vi dricker te indianen ser mycket belåten ut där han sitter och sneglar.

2 kommentarer:

äckel sa...

haru en skrivare som funkar?????????????????????????????

Fula Edith sa...

ja det har jag också sen har jag en i garderoben som funkar om man köper färg för 200 spänn till den, den kan ni ta.