fredag 1 maj 2009

Oh så härligt med lädernudister.

Vi bor hos nån tant och hennes tjej. Mamma går in i dusch, min bror ligger i sängen helt plötsligt blir han blå han piper får ingen luft, det har hänt förr, jag ropar efter mamma hon efter tanten som ringer ambulans min bror är helt borta jag är säker på att han kommer att dö den här gången de åker iväg. 
Jag har ont i magen för jag började skratta mamma var hysterisk bror blå, bara han inte dör nu.
Han klarar sig de stannar några dagar på sjukhuset.
Jag får hänga med tanterna. De håller på med yoga. Efter maten får man ta en noblesse choklad.
Jag går till kylen och tar några till.
Gumman idag ska vi åka och bada. Jag blir glad bada är kul. Vi kommer till en proppad strand.
Tanterna slänger av sig allt tyg på kroppen de är väldigt bruna och skrynkliga och nakna.
Jag skäms nej tänk om nån tror att lädernudisterna är mina mammor. Jag flyr ut i vattnet. Flyter runt börjar frysa, helt plötsligt hojtar ena tanten, Edith Edith dags för fika.
Hon står där vevar med armar. Hela stranden tittar. 
Jag låtsas som att jag inte hör dyker under ytan.
Vattnet är grumligt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

imorgon kan du fika hos oss, det går bra att ha lösnäsa..

Fula Edith sa...

Haha tack: Hur många koppar kaffe får jag för kasettbandet?