lördag 9 maj 2009

Midvinterkransen.

Oddsen är helt klart på vår sida varje gång han förlorar får vi hundra spänn, när man är liten är varje krona ganska mycket värd. Jag känner mig inte värd ett skit.
Trots att han förlorar ser han ut som han kammat hem högsta vinsten. Ett av rummen är inrett med kiddo stuffs någon frågar om han har barn.
Jag fattar inte var hon hittat den här vidriga gubben. Vi har alla satt på oss lager på lager av kläder det är vinter vi spelar klädpoker med rutten gubbe i Midvinterkransen ingen förutom han över 15 år.
Vill ni ha mer chips o cola tjejer.
Jag går på toa det står en burk på diskbänken  fylld med pengar stoppar dem i fickan.
Går tillbaka, gubbe börjar bli sur.
Han i kalsonger vi påklädda bakom hög av hundringar.
Hur mycket kläder har ni satt på er. Det här går inte lite valuta vill jag allt ha.
Han sträcker ut sig på en säng drar av sig kalsonger.
Runka mig nu. Ingen e speciellt sugen, alls.
Här fattar jag inte varför vi inte slår en fet hammare i hans huvud. Vi vill dra ytterdörr låst.
Fatta då djävla småungar. Ahh ni vill ha ännu mera pengar, han tassar ut i köket finner tom burk.
Nu e gubben jättearg, ser rätt lustig ut naken och upprörd.
Det jag nu hoppar över att skriva övergår i kaos en står i köket och lassar ner cola o chips i påse två sparkar på låst sovrumsdörr ,två får faktiskt upp dörr sliter i tag i en.
Fyra rusar ut på balkong klättrar hoppar faller ner i snö skriker peddogubbe.
På tunnelbanan äter vi chips och räknar pengar vi är rika i vår värld.
Henne vi drog ut ur rummet fick senare en psykos och tog livet av sig.