torsdag 7 maj 2009

Downers.

Ni som har läst här vet att jag hade 3 stycken missions efter jag blivit en god medborgare. Syran har jag redan dragit full var ett lätt uppdrag attackade ner vin till tonerna av Move any mountain på Ritz. Bröt en klack på skon spydde leende.
 Men det här med sexet de var svårare jag räknade inte våldtäkten så i min logiska värld var jag oskuld och 19 och helt övertygad om att jag skulle dö oskuld, kändes rätt halv deppigt. Sitter och funderar, hur går jag tillväga plockar upp telefon ringer till snubbvän.
Hej.
Hej Fula Edith.
Du måste hjälpa mig med en grej.
Ja.
Du måste komma hit o poppa min oskuld.
Öh, va nja nje men jag gillar ju inte dig på det sättet.
Gör inget jag gillar inte dig heller på det sättet.
Senare på kvällen har vi sex uttråkad ligger jag o kollar in en spricka i taket.
Jag e bra eller hur Edith?
Ja jätte.
Det var slutet på vår vänskap men jag hade completat mission 1.

Inga kommentarer: