torsdag 21 maj 2009

Droppar vi nu knäcker jag nacken


Dagisfröken frågar son, men vad pysslar din mamma med egentligen.
Jo hon åker runt på en skate hela dagarna och ibland sover det håriga män i hennes säng. Får det serverat när son ska hämtas.
Nja nje alltså jag åker lite på morgonen vid Björns trädgård innan jag åker o jobbar på ett fullkomligt normalt jobb, jag äter lunch prick klockan tolv. Några håriga män kryllar det inte av direkt.
Men han jag fick brädan av i födelsedagspresent har rätt stort krulligt hår.
Någon dag senare åker vi ilfart till tandakuten sonen på frysen snubblar på byxa slår framtänder till tras.
Soppa i en månad, förgäves försöker jag att förklara nej jag har inte låtit min treåring åka skate.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, Hade ingen aning om tandhistorien, bara att fröken trodde att sonen fabulerade när han berättade att du åkte bräda./NypeStina

Fula Edith sa...

Va på frys med Sassa när sprätten ramla han måste varit mindre än tre. Haha den dagisfröken det var hon som sen fick plånboken med massa yen i som låg kvarglömda samt en teckning som sprätt gjort föreställande en flicka med AK 4 typ.
O de va hon som trodde du va family......