lördag 22 augusti 2009

Vi plockar svamp på dansgolv.



Tarantino levererar det han ska leverera,  babes som inte är våp rött splatter hisswesternmuzak klipp i klippen.
Dock gillade nog Sprätten filmen mer.
Edith fick döda två timmar i annans värld.
Favorite waste of time, Fula Edith goes to the movies.
Mina skor är för höga jag vinglar.
Peruk vill åka på sniska.
På dansgolv dras hårspännen loss fejkhår stoppas i påse med  de höga pjucken.
Knyter skosnören på finska fyllegympaskor.
Lättare att hoppa dansgolv.
Han som kommer fram inte ful alls.
Förvånat tar jag hans hand.
Tänker nu blir jag kär.
Blir kär.
Lämnar nu kärleken.
Sitter vid det runda bordet vid hav.
In kommer bytta i byttan flyter många svampar runt.
Stoppar hon som ska fylla min tallrik.
I dont like swamps.
Sprättens pappa nyper mig i midja.
Swamp betyder träsk.
Aha.
I natt ska Blå Grillvanten och Edith leka kräftskiva med tillhörande Children of the Corn trenne movies.
Aha.

Inga kommentarer: