tisdag 11 augusti 2009

Status update i realtid.

Hej.
Fula Edith här.
Jag är inte gift längre.
Just nu bygger de om min lägenhet.
Jag jobbar på som vanligt med mina jobb.
Plöjer ofantliga mängder film.
Äter god mat.
Har hittat ett ställe där jag om nätter sover hemskt gott.
Jag tycker inte om hemslöjd.
Snart ska mitt band släppa en skiva.
Jag har inga brevvänner.
I november kommer jag ha en föreställning och nej jag har inte köpt en hulken dräkt inför den.
Det jag skriver om här har hänt i svunnen tid.
Allt är Sant.
Ibland dock måste jag skriva om nuet som nu.
Slutligen jag är glad och lättad. 
Hejdå.

6 kommentarer:

Tommie sa...

jag kan va din brevvän!!

Fula Edith sa...

Deal! Men var ska vi skicka breven vi bor ju ingenstans nu typ, tricky.

Tommie sa...

vi lägger dem i En Krona Till Mat Och Kaffe:s vagn, hon cirkulerar ju också runt på söder!!!

Fula Edith sa...

Smart.
Mycket smart.

Anonym sa...

Du är gift

Fula Edith sa...

För att citera annan källa- bara på pappret.

En korrekt formulering av mig hade varit, ligger i skilsmässa.

Fast iof anonym kanske menar att jag är gift som i aj aj farligt att dricka.