tisdag 11 augusti 2009

Idag var det gott med glass.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Läser med stora ögon och gapande mun. Vad händer? Rättare sagt vad hände....tror jag fattar. Men ändå. Fan. Ann.

Fula Edith sa...

Ah kanske inte att du fattar ändå.

Senaste inläggen handlar om en resa jag var på för många år sedan.

Så badbyxan och gröna häxan är historia.

Om det som är nu skriver jag inte visst väver jag in lite stuffs ifrån nu.

Vad som hände och vad som är nu berättar jag för dig när jag kommer och hälsar på om en snar hoppas jag framtid.

Anonym sa...

Ok, jag läste kanske in för mycket. Badbyxor kan ju vara hur äckliga som helst. Sen relaterade jag nog till det där om att inte äta korv med händerna....minns vårt samtal på fiket. Hmmmm. Läst allt och säkerligen blandat ihop. Edith zappar snabbt. Ja, när du kan så kom. Kul. Ann

Fula Edith sa...

Haha ja korven den ja. Kram