måndag 3 augusti 2009

Hacka och Lasso Jag är Chanel.



Mannen ger oss en förvånad blick viftar plastkasse framför våra näsor.
Allvarligt vet ni inte vem jag är?
Vi skakar huvuden. 
Nope ingen aning.
Jag är Chanel och påsen ni ser här är fylld med kläder för flera tusentals kronor.
Jaha, kul.
Katter många kilar runt stol julgran blinkar pastellfärg och glitter.
Han är min snälla lite underliga hyresvärd.
Blunda Edith inte leka peeping Tom.
Enorm värd ska svida om bakom minimal skärm.
Tjuvkikar försiktigt han på ett ben vajar strumpbyxan fastnat i gran har.
Blundar.
Stopmotion.
Tittar.
Åmar in kropp i trångt fodral.
Varför har du alltid på dig byxor lilla Fulis när du kan med lätthet få på dig skapelsen du snart ska få se.
Känner mig obekväm i klänning, kan jag öppna ögonen nu.
Strax bara skor och soundtrack kvar krax.
I feel love pickup landar på Donna Summer.
En två tre fyra öppna ögon babe.
Han är ett med basen vickar hickar ler blinkar.
Välj ditt vapen.
Hacka och lasso.
Ställer mig upp på stol leker italio lassorave.
Katter flyr.
Gran välter julekuleglas splitter blänka ner heltäckningsmatta.
Jag gillade min värd.

Inga kommentarer: