lördag 8 augusti 2009

CrappyTaxidermias.



Saltar flottiga pommes plastgaffel.
Mannen över disk ler hans förkläde flottigt.
Du kommer ifrån Bosnien-Herzegovina va.
Tror inte det, skrattar.
Minns inte längre var ifrån jag kommer, stoppar en pommes i munnen.
Trodde det dina kindben är höga.
Jo de är höga.
Vi tog tåget ut till havet han rodnade varje gång en babe i hot bikini släntrade förbi.
Köper vita nässkydd ifrån mannen med hunden.
Låtsas läsa i glossigt magasin badboll studsar förbi.
Kanske har jag pms för snart stryper jag honom.
Varför har han satt på sig så konstiga badbyxor.
Bränner allt utom näsa.
Tanten i illgrön klänning bjuder upp honom jag pustar ut.
Tittar på paret som under måne dansar.
Viftar med sugrör blundar försvinn, poff borta.
Jag vill hem fast jag kan inte hur jag än försöker komma ihåg var hemma är.
Fladdrig klänning lutar sig över hon doftar multidyr parfym.
Får jag sno nästa dans också med din charmanta dansanta kavaljer?
Visst ta den.
Mannen med fläckiga förklädet slutar inte upp med att titta.
Du kommer väl tillbaka imorgon, jag bjuder på colan.
Visst om jag hittar tillbaka.

Inga kommentarer: