tisdag 14 april 2009

Pulver city fashion.



Igår var jag inne på en blogg där nån brud lagt upp bilder på sig när hon tränar eller snarare tror att det var efter träning för hennes byxor var fläckiga hon sa svett men jag tror att det var flott.

Det finns också mycket intressanta bilder på nyinköpta fula kläder med tillhörande en pose babe i.
Nu e jag elak en del kläder kanske är fina men, och. 

Jag vill ju också hänga med så jag lägger upp en bild på mina alldeles nya fuckblediefor gympaskor.
Lite stora. Ja jag har extremt stora fötter.
Har glömt var jag köpte dem. Så jag kan inte tipsa om var du kan få tag i dem.

Nej nu känner jag att jag är bitter igen men helt allvarligt är svenska folket helt dumma i huvudet.
Eller det kanske inte har något med dumhet att göra bara ja alla vill väl passa in va fuckble och sedda.

Nåja vad skriver snubbar om, trädgårdsskötsel knark potensmedel muskelvärk deras aggro beteenden ryssfemmor porr tråkiga avhandligar, ala 100 000 ord ja bakfyllor påsättningsobjekt bla bla.

Så jag skriver om samma saker som alla andra vilket borde göra mig fuckble.
Fast nu lever jag ju i celibat samt är asful och dessutom skitgammal.

Och viktigaste av allt jag är gubbe det är därför jag har så stora fötter.
Och jag tackar alla vältillgängliga ip nummer så att jag strax kan sitta utanför just din dörr.


2 kommentarer:

N sa...

"idag har jag på mig en rosa ticha"..
fuckable? jag går inte igång på sånt trams :p

Fula Edith sa...

Det gör jag speciellt om de e rosa! Tror jag fast helt ärligt vad är en ticha??