onsdag 15 april 2009

Jag lovar jag har bättrat mig.

Dålig karma det är väl just därför jag inte sover nu. På första platsen ligger.

1. Edtih rånar en mongoloid en tidig morgon i tunnelbanan. Känner att jag måste förklara-
Jag var inte gammal alls, sitter med två kickers/klotter snubbar på tåget, mitt emot oss
sitter en utvecklingsstörd harmoniskt och räknar helt öppet pengar - hundralappar.Han brevid mig flinar och tar helt plötsligt hela bunten.
Jag blir arg säger att det är lägre än lågt, tar cashen ifrån snubben och ger tillbaka till 
mongot. Tåget saktar in stannar dörrarna öppnas och Edith får ett tvättäkta hjärnsläpp
Sliter tag i hundralapparna och rusar ut innan dörrarna stängs.
Kvar sitter snubbar o mongo och gapar.
2. Vi är på Gamla brogatan jag är 28, skoja bara nej fortfarande inte straffmyndig.
Förr i tiden rånade man runkgubbar där. 
Vi möter en snubbe i trenchcoat, stavas det verkligen så. De jag är med trackar snubben 
som ser livrädd ut. Jag osäker vill också va med och hacka fast jag i magen känner nej vi går.
När de tigger cigg plockar jag upp en sprayburk glider bakom snubben och drar bokstäverna
bög med rött. Alla skrattar jag vill mest spy över mig själv men när någon dunkar mig i 
ryggen släpper skammen, snubben är ju en vuxen lika med ett as som förtjänade det.
3. Jag hade en bästis det var vi mot dem. Jag var spinkig som fan hon var tjock. En dag
deklarerar hon högt, jag ska banta!
Onej tänker jag om hon blir smal kommer hon få hänga med de populära och lämna mig.
Så när vi var hemma hos mig en sunny dag frågade jag om hon ville ha ett glas oboy.
Ja jättegärna.
Min lillebror var spinkigare än spinkig och var tvungen att stoppa i sig kaloripulver så att
han skulle kunna gå upp i vikt.
Jag blandar till ett stort glas och häller i massa kaloripulver. Mycket nöjd ger jag sen glaset 
till min bästa vän som säger, tack du är snäll.



1 kommentar:

Anonym sa...

Du är förlåten. Jag var också jävlig.