tisdag 14 april 2009

Opium till folket.

Jag är mycket glad över att jag slutade skolan i förtid.
Annars hade jag missat att samla på mig all dålig karma.
Som jag sen har fått spendera tid med att betala tillbaka.
För några år sedan kom alla gör dig lycklig receptpiller.
Jag gillar inte piller.
Men såg folk förvandlas ifrån deppzombies till psychohappiebarbies.
Så jag gick till en doktor.
Varför släpa sig igenom livet.
Hon gav mig 2 alternativ.
De gröna pillsen kan göra att du går ner i vikt samt tappar all sexlust.
De vita tabletterna gör dig tjock men du behåller sexlusten.
Jag valde de vita ville inte bli frigid samt gå ner mer i vikt.
Resultat.
Jag förvandlades till en morfinerad munchande kåt ko.
Ville bara äta hela tiden och surfa porr.
Inte skapa jag var nöjd svullen och väldigt belåten med mitt nya liv.
Svettig var jag med, hasade runt på gator med ett fånigt leende över läpparna dvs när jag inte lurat ut sonen att gå ner o köpa glass så att mamma kunde sitta ensam framför datorn.
Eller låg på golvet framför kylen med en tratt i munnen.
Situationen började bli ohållbar inga pengar tjänades.
Och jag fröken politisk wannabee korrekt satt och konsumerade dödsporr.
Insikten om min förvandling till lättja kom när jag en varm dag ligger i solstol på vanadis badet
sluprar mega cola toppad med sirap och trivs.

Fan jag ligger drogad i bikini det mest obekväma otänkbara jag sätter på mig, och är nöjd för jag kollar in babes.

Men viktigaste jag skapar inget längre.
Skapandet är min enda vän  och jag hade inte ens saknat henne.

Så jag slutade med pillsen tror att det var ett klokt beslut.
Just ja om du vill bli tjock och kåt så heter tabletterna Remeron -S och finns på närmsta pressbyrå.



Inga kommentarer: