måndag 27 april 2009

Numbers

Jag bränner inte hemma däremot gillar jag siffror. Hittade en dagbok ifrån jag var 8 och kunde konstatera att jag var redan då autistiskt besatt av numbers. Dagboken handlade bara om hur många pennor jag hade olika klockslag hur många steg det var ner för berget, hur lång en lunation är dagar kvar tills jag var så stor att jag fick göra vad som föll mig in. 
Installerade en Statcounter på min blogg förra veckan för att hålla koll, fördel jag ser de finns de som läser hade jag inte sett det hade jag slutat upp och kladda här för alla e ju pitchblacktysta.
Nackdel jag försöker klättra upp på siffrornas stege. Jag spammar ut min blogg på fb, nackdel jag är inte anonym vilket gör att jag inte kan skriva riktigt det som faller mig in.
Nu är klockan 09.58. jag har druckit två koppar kaffe med totalt 6 stycken sockerbitar i.
En lunation är 29 d 12 t 44 m och 3 s.

5 kommentarer:

nellie 414 sa...

ja men gu att ge och få är väl det finaste man kan göra här i live

Anonym sa...

det var den menlösaste kommentar jag läst, förutom den här.

Erika sa...

Sv: Haha, ja det skulle jag ju kunna göra ;)

Balloonfighter sa...

Statcounter är skiten. Jag blir så glad när jag ser att folk hittar till mig genom att googla "tantfitta" och "mamma venusberg". Särskilt eftersom jag inte skrivit något av orden.

Fula Edith sa...

Anonym om du syftar på Nellis kommentar, nej den är inte tom däremot lösryckt ur sitt sammanhang här.

Om jag lämnat nån lost comment hos dig så ja den är med all säkerhet riktigt meningslös!