tisdag 22 september 2009

Sen bad jag.



Idag funderade jag på om det finns ett minor lobotomeringsingrepp som gör att jag kanske fungerar lite smidigare.
Men jag vill inte börja dregla.
Så skjuter tanken åt sidan för ett slag.
Vid busshållplatsen idag stod en man som istället för händer hade Kapten krok krokar.
Krokarna såg mycket high tech ut.
Han var mycket arg för att buss inte dök upp på utsatt tid.
Han skuggboxade med krokar.
Visste inte om jag skulle bli rädd eller om situationen var lite smålustig.
På tunnelbanan satt en annan man och skrattade ut i luften samtidigt som gubben bredvid mig undrade vad jag hette samt varnade för blomflugorna i vagnen som snart skulle gå till attack.
Såg inte så mycket blomflugor.
Men kanske de anföll alla efter jag klivit av.
Vem vet.

Inga kommentarer: