tisdag 1 september 2009

Ho ho där tog Tråkiga leken slut.

Det var meningen att jag skulle sluta skriva på min, citat - patetiska blogg. Sen tänkte jag lite och kom på att det som synes för en del ter sig patetiskt kan för andra ha ett värde.
Plockade fram mitt förstoringsglas laboratorie rock samt pärmen med hokus Edith pokus statistiken.
Analysen utslag  som utfördes på traditionellt lackmus papper blir,  Edith skriver vidare.
Jag kan också meddela att jag har fått elaka stressutslag på näsan.
Äntligen ligger det ett exemplar av Vurt framför mig, imorgon ska boken fara upp till norrland.
Det här är eran sång.

3 kommentarer:

a sa...

Tysta leken var i sanning tråkig. Patetiskt att dissa bloggen som osar och brinner. Mer bränsle!

candys sa...

halle lul jaa

Agneta Hammar sa...

keep it goin! we want it rollin!