torsdag 17 september 2009

Duns duns duns.



I de rosa fuck me La Gear gympaskorna studsar jag mjukt mjukare mjukast.
Det är för mörkt för att se om någon ser.
Jag glömde kvar mina benvärmare.
Nu fryser jag om vader.
I en lägenhet sitter hon som älskar svamp blandat med ris.
Hon väntar på att den lilla som uti hennes mage bor ska titta ut.
Det ljusnar på scenen dansarna två simulerar fallskärmshopp.
På väg hem berättar en Karin om filmen där nunnor hoppar ut från flygplanet i hopp om att landa med livet i behåll likt nunnan som hoppade först och för det blev helgonförklarad.
Av någon skum anledning utbrister jag.
Var har du varit hela mitt liv.
När han ler ångrar jag mig en smula.
Men han gillar mina gympaskor.

2 kommentarer:

Anonym sa...

i dont understand a word but the pictures are aweasomee!where do you get them from?

Fula Edith sa...

we have a little place called - where all the pictures are born here in sweden.
Every single day I go there.
I look around and sometimes I see a picture I like.
I put the picture in my pocket and give the people who nurses the baby pictures a big smile.

No I get them from the internets.
And from books.
And from all the movies out there.