torsdag 5 maj 2011

the soft moon breathe the fire

3 kommentarer:

J sa...

beklagosamt att du raderat vårt enda forum för terapisamtal. vissen tulpan. har jättemycket att berätta! hoppas du med har. om du orkar.

Fula Edith sa...

Jag var tvungen att avaktivera mitt konto några dagar för har härdsmälta i mitt huvud, tusen jobb, tusen hata våren, tusen inte orka med mig själv.
Nu kan man ju tycka att det bara e o inte logga in men jag kan inte hålla mig från det.

Vill höra allt allt du har o berätta så kommer tillbaka till helgen om jag lyckats ta mig ur det här djävla förbannade deppet som gör att jag vill slå sönder saker när jag läser om att folk äter pannkakor eller är snorglada.

Blondinbella sa...

Du ska få höra så mycket så du storknar! Fast det vill jag ju iof inte, du storknar ju redan i jobb och djävulsvår. Kan den här solen börja gå ner snart?

Jag förstår hets-grejen, man kan INTE låta bli att logga in. Nu ska jag ge mig ut i cybervärlden på jakt efter en fungerande serial key till photoshop! Vi hörs när du är redo att smattra på tangenterna. Ta din tid.