onsdag 4 maj 2011

Brinnande objekt faller mer ofta runt ytterkanterna av vår stad.







Some pictures from life and some from below and some from Desra ab ovo ( again).
Sa någon men jag tror att han ljög.
Om någon undrar så befinner jag mig på havets botten tillsammans med Usama, vi har det rätt ok förutom att jag äntligen fått straff för mina långa utflykter i självömkans ömkliga land.
Det regnar mycket även fast vi är under ytan.
Fick just nu ett sms från  ovan vatten ytan, det löd  att smala långa gay snubbar kallas för uttrar.
Tack nu vet jag, jag var aldrig en säl jag var en utter hela tiden.
Imorgon kan ni läsa om hur det var Utterna och Usama som tillsammans försökte bränna upp ett hus i innerstaden så vi också skulle få en kick av giftig rök och katastrof.
Kaos comes after bliss.

4 kommentarer:

Pepparkaksmannen sa...

Lutra lutra hur djupt är havet?
Jag har hört att det är över en mil till botten.
Stämmer det Edith?
Jag vågar aldrig simma så djupt ner i mörkret för där finns saker som vill äta mig tror jag.
Hörde talas om den svarta röken och lågorna som löste upp och skapade nya möjligheter.
Att kaos föder bliss är det enda som går att förutse.
Prövar att skick dig ett sms för ”någon” har fixat med the social network.

Fula Edith sa...

Jag har gått under orden och jorden återkommer snart.

Pepparkaksmannen sa...

Du vet var vi finns om
M hälsar

Fula Edith sa...

: ) hälsa tillbaka hjärtligt!