fredag 6 maj 2011

Andas i perfektion.








Pictures via 2222222222222222222222,  Belive in nothing and Satanic power bottom.
När jag inte jobbar ligger jag och tittar i taket och undrar varför jag har tråkigt.
När jag sitter och lyssnar på någon tänker jag ofta på något annat.
Om jag går i skogen vill jag lägga mig ner och somna för att vakna när det blivit mörkt.
Av kaffe blir jag trött.
När jag blir kär blir jag ful.
När jag åker bil eller spelar på min synth är jag lycklig.
Nu ska jag åka och köpa tyg, affären ligger 20 minuter härifrån men det känns som att bestiga ett berg.

8 kommentarer:

Pepparkaksmannen sa...

http://svtplay.se/v/2411597/k_special/marwencol

http://www.marwencol.com/

Fula Edith sa...

Tack! : D

Panzerfaust sa...

vad är det han har i skrevet på bilden ovan, ser ut som en fågel?

Fula Edith sa...

Panzer:
Alltså jag vet inte vad han har gaffat dit men ser helt klart ut som ett fjäderfä.

Pepparkakan:
Han får mig helt klart att tänka på Henry Darger och lite på era pepparkakehus.

Fula Edith sa...

Han kanske håller på med det som i folkmun kallas för att mata hönan.

Panzerfaust sa...

mata hönan? det uttrycket säger mig absolut ingenting?

Panzerfaust sa...

men så har jag också väldigt dålig koll på allt vad kidsen har för sig numera.

Fula Edith sa...

Jag ljög har aldrig hört det heller, känns mer som något som folk gör i tystnad.