onsdag 18 maj 2011

Bläckfiskringar av guld.








Pictures via 6-hitc and funeral kitchen.
Hon tar lång tid på sig att måla naglar,  sol sjunker ner i hav.
Sand fortfarande ljummen när mörker faller.
Vet du vad de gjorde efter de tappade mig i golvet.
Jag vet inte så sitter tyst.
Om vi skulle flyga någonstans någon dag var skulle du vilja flyga då?
Sitter tyst, vill hellre att hon dränker mig i havet med de andra.
Hon böjer sig nära viskar, jag kommer aldrig göra det, dränka dig.
Lysrör tänds i tak på de matställen som kantar vägen hem.
Nyfångad fisk.
Placerar en friterad bläckfiskring på varje finger.
Sträcker droppande händer mot henne.
Vill du gifta dig med mig?
Hon skrattar.
Nej men om du ber snällt gör jag dig gravid i natt.
Vi skrattar för första gången tillsammans.

Inga kommentarer: