söndag 29 augusti 2010

Alltså var tog den där Limahl vägen.




Pics via wounded and hushaby.
Ha ha som att jag bryr mig.
Feberyrans fel.
Någon har slagit sönder min grannes bil hon hade parkerat den vid brandstationen.
Hade en vän som bodde i en gammal brandstation, han var snäll ibland.
Bodde hos honom några dagar med en något skum boyfriendo jag hade ett tag.
I vilket fall innan vi ska åka hem hittar jag på Amsterdamska gator en röd virkad mössa av fyllegubben sorten.
Vill ha mössa tycker den är fin men fattar att den e nog full med löss.
Tvättar virkad under rinnande hett vatten.
Lägger den i plastpåse som stoppas i weirdoloverboys ryggsäck.
Han vet inte om den detaljen när vi sedan blir stoppade i tull.
Vi står med en bits avstånd tullare lägger upp pick och pack på bänk.
Jag börjar fnittra när hans tullgubbe håller upp droppande påse.
"Och vad är det här"
Min tullare frågar vad jag skrattar åt.
Pekar på frågande boyfriend och dripp dropp.
Svarar " Han visste inte om min blöta röda mössa".
Mössan använde jag sommar som vinter sen kom den bort och nu kom jag på att jag redan skrivit om det här.
Hejdå och mvh som CoolaDödstjejen skulle säga.

Inga kommentarer: