söndag 29 augusti 2010

Tetrodotoxin med is och paraply.




Pics from the movie Beyond.
Jag är sur.
För jag blev sjuk.
Och i kväll var det ett förödelsedagskalasbalunsraveacidhouseroberthoodplinkplonk för två jag tycker om, och tusen andra där som jag tycker om.
Nu e jag iof alltid folkrädd och går aldrig på något även fast jag inte ligger i feber.
Vad vill fröken livet säga till mig genom o ge mig riktig sjuka.
Du skall inga andra festligheter än mig bara hava, typ.
Eller jobbar man stressmycket o slowar down sitt tempo blir man sjuk titt ut.

6 kommentarer:

Anonym sa...

http://s3.amazonaws.com/data.tumblr.com/tumblr_l7ovk9S0WK1qb973jo1_1280.jpg?AWSAccessKeyId=0RYTHV9YYQ4W5Q3HQMG2&Expires=1283131906&Signature=6g/cJajl9dIcLFFp0GTi75u6Kg8%3D

katarina sa...

älskar din blogg!

Fula Edith sa...

Ok kommer någon in på den länken?

Katarina - Älska det är bra!

Panzerfaust sa...

Beyond skrämde slag på mig när jag var typ 8-9år.

Fula Edith sa...

Panzer fattar det hade ej velat se Beyond när jag var 8-9.

Panzerfaust sa...

Hmm, jag kanske var lite äldre då men fortfarande på tok för ung. Min kompis och jag skulle se en james bond men fick fel kassett. Nyfikna som vi var tittade vi ändå och jag fick någon slags psykos eller liknande. Jag kunde inte förstå hur någon kunde ens göra en så hemsk film.