fredag 13 augusti 2010

I de vita häxornas ring.



Pics via hauntedhallways and spookytheatre.
Enki jag har fått ditt brev men det kom inte igenom min brevlåda så där låg en avi istället.
Nu när jag kom hem från självmordsljussättningen hade brevkiosken stängt.
Ställer väckarklocka.
Lovar att inte byta om från pyjamas till långbyxor.
Hoppar längdhopp över Folkungagatans övergångsställe.
I natt firar Shen sin födelsedag i djupa skogen där vill jag vara nu.
I ett annat land långt borta ligger Lillkatten på mage och pratar med parkens alla sköldpaddor.
Jag är så trött att det gör ont i hjärtat.
Nere i staden är det fest.

7 kommentarer:

Enkidu sa...

Hahah Springa, kubba allt vad man kan till posten för att hämta paket. julafton igen. Vad irriterande att det kom på andra sidan veckan till dig. Låter som att du hade behövt en present tidigare.
Jag hoppas allt löser sig med belysningsdilemmat och dina fyra apocalypse smördare.
/Enki!

"oroshjärta" Lotte Fernandez sa...

Nog är det fest nere alltid& idag kommer min gata svämma över av de som springer på natten. Räddas de som räddas kan!!!

Fula Edith sa...

Jag försov mig ju skulle ha flera timmar sitta o dricka kaffe långsamt, efter kaffet hämtar jag presenten. Tjo

Haha de som springer om natten.
Är det redan nu dags för midnattsfolket?
I vilket fall om man sitter vid vägen ett par hundra meter från från där de startar, så hör man ett weird weird sus och klappete ljud, när de nalkas när den först pigga klungan springer förbi och från när de springer vidare in i natten.

"oroshjärta" Lotte Fernandez sa...

Ja precis och jag hade målgång exakt utanför min port....Det krävdes mycket hård fokus för att inte tappa greppet;)samt en bra film. Vet du jag e så glad ja hittat dig! & det är en ära att du susar in hos mig=)

L.O.V.E

Fula Edith sa...

Jag tänker susa hoppa in hos dig ofta, du leker bryter trollar upp ord på ett sätt som får mig att le.
Vilken film kollade du in?

"oroshjärta" Lotte Fernandez sa...

Vad hette den nu...."The burning plain" lite lagom dramalördagsvibbigt sådär..Jag är så jävla skev just nu så mitt omdöme njae...;) KRAM!

Fula Edith sa...

Hoppas du skevar tillbaka till en skevhet som känns bekväm i dig. KRAM