fredag 10 juli 2009

VHS splatter babysitter.

Han sover med öppna ögon, smyger in i sovrum funderar över om han låtsas sova kanske ligger han o glor ut i kolmörker.
Gillar honom inte bestämmer att han sussar.
Norpar hundring ur plånbok när jag tassar ut vet jag att han är vaken.
Kan inte fatta var hon hittade honom.
Vi har fått pengar för någon ska ut ikväll.
Bror och jag gör hamburgare döper dem till namn som tar oss bort till annat land.
De första timmarna är alltid roliga.
Funny burger games försvinner då lillebror somnar o natt kommer.
Kan inte somna om inte någon kommer hem.
Så jag väntar och jag väntar.
Vi har en säck full med skräckfilmer i vardagsrummet. Filmer av olika slag kommer ofta med när man köper en videobandspelare.
Spelaren säljer man sen dyrare några dagar senare i samma gula tidning.
Nej det var inte ligga o titta i mörkret som lyckats lista ut den affärs ide´n.
Många splatter o skräck filmer blev det.
Fan jag minns inte vad vi döpte hamburgarna till.

Inga kommentarer: