torsdag 4 juni 2009

Via color sensitive.


Det finns en rockklädd i stadens mörka virrvarr.
Han är bara otäck i honom bor inget gott. Håller sig på avstånd dyker bara upp när någon står ensam.
Deme följde med honom in i bil de skulle ta tur till hus presenter fina väntade där minsann. Först ett stopp på vägen, rocken lämnar pojke kvar.
Sitt still rota inte.
Dörr stängs öppnar väska bara vasst ligger i hoppar ur bil springer utav fan.
Jag står och väntar vid plattan rock dyker upp gubben i lådan snabbt.
Några hundra om du suger av mig.
Kommer aldrig fatta varför de ler så djävla mycket när de frågar.
Nej.
Vet att du vill ha mina pengar.
Börjar gå känner mig som smuts. Rock fattar inte släpar efter röst hårdare.
Vad gör du här om du inte vill ha pengar.
Gubbe börjar pricka skura ner mig med småmynt.
Hur mycket pengaregn går det ner i rock. Är trött tappar det orkar inte, spelar ingen roll om han e farbror knivpsyk vänder mig om drämmer rygga i pelare innehåll hårt.
Kom då gubbe kom o ta mig.
Gubbe tappar sug suckar nått tassar iväg.
Sätter mig ner vid pelare kollar om nått i väska blivit tras.
Börjar gråta smutskänsla svår att tvätta bort.
Kall natt vi plockar annan rock på fet guldkedja han brister i tårar.
Guldtårar tvättar bort allt mitt smuts.

Inga kommentarer: