söndag 28 juni 2009

Killer clowns.

Försöker se kaffemugg igenom hårtestar.
Han mitt emot ler.
Vet egentligen inte vad han menar med något han säger.
Kanske snattrar han om sitt liv.
Och du vad gillar du att göra flikar han så in.
Klottra känns fel svar krossa rutor me, gå på ensamma promenader i dödstyst stad låter psyko.
Jag rodnar.
Hänga med alla mina tjejpolare.
Blossrodnar.
Ah.
Tittar på darrig tant, hon tappar halv bulle i kopp, plums.
Vill du gå på bio sen, jag bjuder.
Allra helst vill jag svar ja.
Reser mig upp.
Du jag måste på toa. Tar väska springer fort.
De andra sitter på trappa vid platta.
Blåser bort testar ifrån mitt ansikte.
Röd flinar säger blubb blubb, jag skrattar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Blubb blubb krax kaffe stax andreax

Skägget sa...

Blubb blubb är ju precis vad Fröken Lösslös och jag brukar säga till varandra!!!