lördag 6 juni 2009

Sällskaps spektakel

Håret sockervaddtopps tupperat. Håller ett svärd till maskerad även kallat sällskaps spektakel ska vi i kväll.
Fira Las Vegas giftemål klart de vinner ett svärd.
Har en svart låda ett ess i rockärm ska räckas över, fylld med leksakerna han aldrig fick.
Avsändare Snälle Ronald Mc Donald.
Dricker en liter sen en till. Vi flyger taxi till fest med sökande önskande snälla någon hitta mig.
Tappar mina skor tror trapp är rutschkana svisch dunkar hårt ner fot i glas. Men måste bara åka en sista gång hamnar i vakte famn.
Nu åker du ut.
Arg ställer jag mig vid busken som skiljer inne ifrån ute.
Och där faller svarta lådan pojken ut.
Vi slår följe han köper korv.
Morgon blir till kväll måste hem. Svårt med maskerad mundering lånar ihop kit.
Allt för pösigt skorna båtar.
Klafsar till biljett automat låtsas som om inget är psyk.
Flickan i par knuffar till han som gör dem till par fnissar pekar på stora skor.
Jag klaffar lite med skon som om jag tänker på något visst.
Ge mig en lucka så jag kan falla hem.
Busstur igenom stan.
Smyger av buss snart hemma bra träffar ingen.
Där står Bengtsson o vevar vinkar.
Hej stumpan.
Hej.
Han synar klädvalet upptill landar vid skor.
Men vad fan har du på dig?

Inga kommentarer: