måndag 30 mars 2009

Yxa.


Indianen hade ett plus han fotade aldrig oss när vi sov.
Det gjorde däremot en snubbe /man som är rätt högt upp på lyckans stege idag.
Och de han fotade likaså vilket gör att ingen vill någonsin att det kommer ut, som tur är har jag glömt bort namnet på snubben.
Han fotade bara nakna sovande killar.
Fan vad mycket sunk det finns i människor!
Jag måste skriva om nått bra fint trevligt.
Nybakta kanelbullar snälla människor.
En var snäll han hotade alltid de som vill ge mig stryk med stryk. Fast han högg sin bästa polare med en yxa i ryggen så denne dog och han hamnade i fängelse.
Snällhet är relativt. 
Jag är nog snäll för det mesta.



5 kommentarer:

äckel sa...

tingeling linn trotsar förkylningen!!!!!!!!!!! omg

Fula Edith sa...

Oj har ju glömt bort henne helt.

äckel sa...

NÄÄ!!!!!!!! HAHA jag har hittat en äckelbög som jag börjat följa!
kolla på mypoladroidself.blogspot.com

Fula Edith sa...

HA HAHAHAHAHAHAHHHHHHHHHHHHHHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHA
AHAHAHAHAHAHAHAHA
AHGAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAH
JAG VILL HA!

äckel sa...

HAHAHA JAAAAAA JAG VILL SKAPA TVÅ BLOGGAR EN DÄR JAG ÄR VÄRSTA WANNABEN UTAN ATT FATTA DET OCH EN DÄR JAG TYP LÄGGER UPP FOTON SOM ÄR JÄTTE-NOBUYOSHI ARAKI-INSPIRERADE *EKKLIGA* MEN TYP LÅTSAS INTE FATTA DET O BAH "VADDÅ?"-IG FATTARU *KNARKAR*