fredag 27 mars 2009

T-röd

Nu vet jag hur jag blir av med all energi som jag ändå inte kan plöja ner i nått.
Svaret heter noooontjackoos med kortare snören.
Mina snören är för långa eller så är min hand ofunktionellt missbildat liten.
Jag ska bli en äcklig träningsgalning får man träna hemma eller ska allt rymmas på ett gym under uppsikt av obehagliga svettiga leende trikå namnlösa med dallrande magar och tom blick freaks.
Mitt svart taxi företag går bra hela taxiförbundet är arga för de fattar inte att det är en lek med ord.
Klockan är 10.20 nu har de öppnat på sveavägen.
 Jag ska köpa nya pinnar.

Ja det finns Dvärgar i vår stad iallafall en som jag välte på Götgatan igår.
Jag hade bråttom jag låtsades som om jag inte fanns. Hade blicken minst en meter över marken.
Det var en kort dvärg.
Folk tittade som om jag hade gjort det med flit.
Du förlåt vi sitter i samma båt du e liten jag är ful.

Han som säljer mig pinnarna kommer inte tycka att jag är ful.

Igår bytte jag en dåligt utlämnande bok mot en bra utlämnande bok.
1-0 till Adriana Damp.


3 kommentarer:

äckel sa...

jaaa din är den bra utlämnande! haha min bok känns ju lagom "svenne medelklass" som traumatiserar saker i onödan i jämförelse!

Fula Edith sa...

Ha ha nu blir det här fånigt. DIN bok är bra väldigt mycket bra!
Och isåfall älskar jag svenne medelklass trauman.

äckel sa...

hahahah vi ba NÄ DU ÄR SÖTAST NÄ DU ÄR! oj aja man får tycka vad man vill och man har ju alltid en typ naturlig tendens att ogilla ens eget utvik oavsett hur utvikande det är men duvet att ditt utvik stannar mellan dig och mig och daniel så dont worry jag tyckte det kraftfullt (såklart hemska grejer) men snyggt gjort (AJA JAG SKA INTE BABBLA NU HAR PRECIS VAKNAT SKA GÅ TILL JOBBET FORTFARANDE LITE FULL EHEH)