onsdag 18 mars 2009

Jag kommer bara vara bitter och elak om jag skriver här, det är bra, alla är så djävla glada nuförtiden.
Jag tror att det var den dära lasten som kom med Birka fuck me cruses förra veckan. 20 stycken heta dwarfs steg av varsin handväska varsitt svärd, varför bär ingen svärd otympligt.
Finns det överhuvudtaget 20 dwarfs i vår sovstad i detta nuet.
Jag kommer bara vara gulligt glad och positiv om jag skriver här alla är så blödande misåriga och ack jag har ont i mitt sår för de e vår.

Ja jag fick ligga med alla 20 dwarfsen det är därför jag håller den glada fanan högt.
Ikväll sitter jag och funderar över var en flyktig bekantskap tog vägen MiniTaxiDriver.
Han köpte ryssfemmor på plattan. Han hackade in sig i min dator. Hon dog några månader senare hel infekterad.

Jag älskar att läsa girly girl bloggar helst ska de framställa sig som helt väcka i fula gina tricot out fits, bilder på fula vänninor som dricker hembränt.
De ger recept tips på kvällenshöjdar tvmat
Jag önskar att jag var de. oj vad kul jag skulle ha då.
Eller så skulle jag vilja vara snubben som hälsar på anabolar runt o ler så där som bara snubbar kan.
Jag är så överlycklig att jag inte blev snubbe tack tack tack.
Eller snygg snubbe hade varit kul kanske eller nej snygg tjej är bättre. Livet är orättvist varför blev jag troll.





Inga kommentarer: