fredag 3 juni 2011

Edward Ka-Spel - Moments

4 kommentarer:

calle sa...

Sweet! Sammanträffande!

Har senaste veckorna plöjt igenom det mesta av Ka-Spel (inklusive LPD & TG) för att försöka få ner & ihop en slags best of-CD:is med mina favvisar. Ser det här som något slags esoteriskt tecken över att jag är på rätt väg ;))

Fula Edith sa...

det sammanträffandet betyder att du måste ge mig mer musiktips! : )

calle sa...

Kan ladda upp samlingen på något ställe när den är klar & meddela länk. Men jag måste varna dig, jag är vaaaaaansinnigt långsam med att färdigställa sånt här & kan väga enstaka låtar mot varandra i dagar så det lär ta ett tag.

Har varit småsugen på att pilla ihop lite minimal wave- & minimal synth-favvisar också vilka jag tror skulle kunna vara hyfsat kompatibla också. Lär återkomma i ämnet... :)

Fula Edith sa...

Ja ja ja vore grymt kul!
Andras playlists kan vara det bästa som finns!