söndag 22 januari 2012

, когда в один прекрасный день море тонут в своем собственном праве. Будет друга, чтобы вернуть нас домой.

Om han fick bli något efter att han dött skulle det helst av allt vara -  ett blått ink i en skokräm.
Om jag får välja, vill jag vara ögonblicket som fastnar i ingenmansland och aldrig mer hittar hem igen.
Under nätter patrullerar de runt vår bur. Ibland när jag försöker le kastar de åt oss något att äta.
På tåget får jag insikten att jag är ingen utan honom även fast han var fel.
Alla artiklar i glossy tidningen rör sig konstigt.
Blundar.
Mer och mer förtvivlad blir jag över att vi kommer aldrig vinna kampen mot de som anser att alla inte är lika värda.
Jag måste ge mig ut på en robinhoodtur, ni får gärna följa med, plus dock om ni kan köra bil.
Vi kommer jaga högt och lågt.

Inga kommentarer: