måndag 18 januari 2010

Torner Spel.



Efter jag halshuggit mig själv hade jag fantom känningar hela eftermiddagen.
Till min lyckliga förvåning upptäckte jag att jag fortfarande kunde spela gitarr.
Är inne i tredje månaden av mycket lite guldpengar.
Förra veckan hos Dr Snuggles föll en pusselbitskloss.
När jag var pytte var min mamma tvungen att lämna mig hos fosterföräldrar ett tag.
Där någonstans gick jag in i min värld.
Den världen var tvungen att byggas.
Och på något märkligt sätt lämnade jag den aldrig igen.
Måste nog plocka ner den i delar för jag är som inte pytte längre.
Tänker att jag skulle kunna använda mig av tornerspel.
I en bokskog lansrider jag ner de bitar som skall väck.
Inte för att vinna donnan bakom slöja hon bredvid kungen.
Utan för att vinna tillbaka typen som sitter i dungen och väntar på ett under.

1 kommentar:

Enkdiu sa...

Shieeet, vad sugen jag blev på att börja graffa igen efter du la upp länken i highlights.
Så fort jag får fram lite cash ska jag köpa markers!
//eriku