söndag 10 januari 2010

Rävsaxar.




När jag var liten tittade jag o lillebror på en japansk tecknad serie om ett tåg.
Tåget hade ingen slutstation har jag för mig.
Idag känns det som om jag sitter fast mellan två stationer.
Vi står i en tunnel och jag kan inte bestämma mig för om jag ska plocka ner busshammaren som iof inte brukar finns på tåg.
Slå sönder rutan eller bända upp en dörr lämna tåget o knata till nästa milkaway station.
Bilerna under o ovan är från mitt hem den i mitten har jag snott ur en tidning.
Men det var ju det jag kan inte komma på vad serien hette.
Smått irriterad över det är jag.

3 kommentarer:

ssuykire sa...

Var det ett tåg i Rymden?
Galaxy express 999?
//erikyuss

Fula Edith sa...

HA HA tusen rymdpoints. Exakt den var det. Danke bitte!

DERIku sa...

haha, det var den.
najs, Den är rätt fet alltså.
ha det spejsisch
/e