lördag 30 januari 2010

Det är ljudet från mina skor.



Pictures from foundphotos.
Idag känner jag mig mest ensam.
Det må vara så att jag själv gjorde mig ensam.
Men det är en irriterande känsla.
Eftersom att jorden håller på att kollapsa sätter jag nu upp målen.
Älska de jag älskar i 1000 bpm.
Skita totalt i de som inget vill.
Berätta allt i Fula Edith boken som kommer till våren.
Göra klart Trasstaden.
Bygga upp skeva BambiStrangeGarden.
Samla pengar i en burk.
Packa vårt pick o pack.
Och sen.

2 kommentarer:

Enkidu sa...

Du kommer nå dina mål med stor framgång, I'm sure of it!
Hurrar på dig hela vägen fram till mållinjen!
/Eriku

Fula Edith sa...

Det skulle vara bra om du kunde stå vid den sista kurvan med ett sånt vitt plastglas me blåbärssoppa.
För det har jag sett på tv innan jag slängde ut tvn att sportatleter får i just den sista av de sista kurvorna.