tisdag 10 november 2009

Sen hände inte så mycket mer i den delen av världen.



Planet svänger in ifrån vänster, cirkulerar väntar på klartecken.
Under oss dimma, växthus under glastak.
Om vi är växande slott har mitt vuxit klart.
Liten muffins i prasselplast åker ner i väska.
Han i stol bredvid tackar för samtal.
Bonus får hans prasselmuffins.
Försöker hitta basslinga i låt.
Den faller i takt med mitt slott.
Väntar, men den där zombie invasionen verkar utebli.
Rummen ekar tomma.
Kastar in allt jag på min väg kan finna.
Ekot försvann aldrig.
Men det gör Fula Edith.
Hon sitter på plan mot varmt land med stuffat kontokort.
Väntar på klartecken.

3 kommentarer:

Anonym sa...

johoddu! nåt mer hände väl?

Fula Edith sa...

Nej sen hände aldrig något mer helt säkert.

Anonym sa...

Jag tycker du är alldeles fantastiskt underbar.
Flesh