fredag 29 oktober 2010

Flygsvamp.





Pics via Huckleberry, googlepics for- Ghoul, Lex Cornelia, and Endless Teeth.
Du faller fritt.
I veckan som gick jobbade jag ett pass som var 44 timmar, en av de timmarna sov jag dock.
Missade en spelning, de jag spelar blev arga, så klart.
Nu har Robyn videon vi jobbade med kommit men orkar inte länka till den nu.
Jag tänkte prata om svamp och de döda istället.
En vän jag hade förr hade ett ställe där han om höstar plockade flygsvamp.
Där på kyrkogården växte de i en cirkel.
Jag äter varken mat eller flygsvamp.
En gång åt jag flygisar, det var på på en strand på norra sidan.
Att vara vaken nästan två dygn och äta flygsvamp är inget jag rekommenderar.
Nu ska jag sova för i morgon har jag en spelning jag ej tänker missa.
Och Camus har fel.

Inga kommentarer: