måndag 21 juni 2010

Orkar inte att vi är mänskliga.



Pics via suicide bombers for jesus.
Morgon snubblar in i en glasdörr som inte vill glida upp den sista biten.
Glasdörr träffar näsan min det säger knak.
Flicka i kassan, hur gick det.
Aj.
Tänker, jag säger upp mig ifrån alla jobb för nu orkar jag som inte mer.
På buss känner hur näsa svullnar.
Dag går som i motsols.
Katten smsar sorg.
Ännu en människa har dött ifrån sig själv, de närmaste käraste och oss.
Vill inte tro att det är sant.
Dumma dumma Fröken livet.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Både han och hans bror. Jag kan inte fatta. Helvetes jävla helvete.

Enkidu sa...

Jag är verkligen ledsen Edith.
Beklagar.

Fula Edith sa...

Enki mig är det inte synd om för jag stod inte så nära som de andra. Men ja det är fanemig ett helvetes djävla helvete!!!
Jag är så trött på att de goda försvinner.