onsdag 16 juni 2010

Ajjjjj där växte näsan iväg.


Händer ju inte mycket här inte. Livet vill inte att Eddan ska sitta on the internets. Hon ska joppa och joppa.
Häromdagen trodde jag att jag höll på att dö som vanligt eller snarare kom overklighetskänslan förbi och sa om du har så här tråkigt betyder det att, sen kommer jag inte ihåg vad hon sa för jag somnade.
Kollar laddefilm läser inga böcker, väntar på att Herr Dennis Cooper ska släppa en roman på minst 200 000 sidor.
Varför läser du inga glada böcker frågade någon, på hans bord ligger en bok om självutveckling.
Jag kunde ha svarat, jo men för mig ter de sig komiska och glada under den smutsiga oh så sorgliga bokytan.
Men jag orkade aldrig svara.
Det är väldigt stora blad på träden i år.
Nästan roligast i veckan, när miniklottersen hittade en vegoburgare under hans soffa.
Nu ska jag såga.
Obs den ena tagen på bilden under är 24 år gammal.
Lärdom av det, allt blev visst inte rent och fint som vanligt i framtiden.
Men det blev en smula tråkigare.
Beror säkert på att jag inte läser sådana uppenbart happy books.

Inga kommentarer: