onsdag 19 maj 2010

De hemsksöker mitt hus.



Pics via Happyidiot.
Idag fick Edith en present det var en bok hon inte läst.
Har kommit ett par sidor in i boken och jag måste då säga det, inte en enda särskrivning.
Idag var dagen då hon också nej fan vad tråkigt det är att skriva om idag.
Förutom om boken då, för den gillade jag.
Har lovat Katten att jag ska klippa gräset på Gärdet inför festivalen.
Jag ljög.
Det är som om alla gånger då någon skrek argt hoppade upp och ner har flyttat in i mitt rum.
Mästerkatten i grönmögel stövlarna smsade för att meddela att tandblekningar är rätt värdelöst.
Att coca cola gör en glad och slutligen att tulpanfälten utanför hans hus har frusit mitt i en nattgäsp.
Monalisa ringde för att berätta om sin resa, hon fick aldrig prata klart. Ringer henne i morgon då bitti kanske inte är hemsökt av alla gånger.
Moa min Moa fick sitt körkort idag. Guld, nu kanske hon äntligen kan köra Edith hem.

1 kommentar:

Panzerfaust sa...

Skoj! Ingen text, inga särskrivningar.