tisdag 8 februari 2011

Jag känner en han har haft magrevor två gånger.






Pictures via They blow smokes on me.
Efter ett tag orkar man inte blidka vare sig de som gillar eller de som ogillar.
Orkar inte.
Man hittar andra intressen.
Vad gör du på din fritid.
Lika mycket som ingen tid är fri är all tid fri.
Ägnar mig åt friluftsliv.
Mer och mer inser jag att jag är slut för tillfällevigheten.
Inser det för att jag helt plötsligt skriker på min vän - Kan du sluta röra dig så djävla långsamt.
En timme senare äter jag pizza med annan.
Diskuterar något tappar tråden för jag har fel men svarar med att igen skrika - Jag vill inte prata med dig mer.
Sen sitter jag tyst tittar ut genom fönster fast det inte finns något att titta på därute.
Annan går och jag får dåligt samvete.
De jag egentligen är arg på är antingen döda eller för gamla för att vara arg på.
Om du städar din lägenhet kanske du känner dig gladare.
Nu har jag städat.
Det ser riktigt trevligt ut.
Men de jag vill skälla på är inte mindre döda för det.
Annars är jag rätt glad.

3 kommentarer:

äckel sa...

man borde bo på en gård in the middle of nowhere i typ spanien och kärna smör om dagarna.

/livsstilssjukdom

Eter tjejen sa...

Tycker det låter bra att du inte vill vara till lags, du är bra så som den Edith du är.

Fula Edith sa...

Kärna smör gärna!
Tack Eter och detsamma!