tisdag 22 februari 2011

Halkade tror jag för jag har ett blåmärke.








Picture 1, 2 and 4 via Vial,  3 via Crucifere,   5 via  Blood is the new blackk, 6 via A raincloud, 7 via ♈ ♉ ♊ ♋ ♌ ♍ ♎ ♏ ♐ ♑ ♒ ♓.
Det känns helt ok att spela trummor där det är mörkt.
Hon på undre bilden är rätt vig.
Minns du när vi gick över den bron där vi första gången såg honom gubben med randig pyjamas under sina uterliggarkläder.
Jag minns, fan ibland minns jag.
Vi gick över den bron tills ingen av oss längre ville gå över rusande vatten mer.
Kanske för att jag alltid sa jag skulle gifta mig med pyjamasgubben och du blev sur.
Sen gifte jag mig med någon annan.
Och skilde mig.
För varje person som kastar sig bort från mig ner från bron förlorar jag en bit.
Tror inte gubben sitter där längre, tror att vi bröt loss tillräckligt av bro stenarna för att den skulle rasa så jag skulle slippa gå bro nå mer.
O gubben han måste ha drunknat.
Synd för han var kanske min future husband på banjo o klarinett.
Nu ska jag gå och tvätta håret i floden.

Inga kommentarer: