fredag 23 april 2010

Hjärtattacksbilen.



Pics in the middle and down under via svamgirl and geneticmutations.
Översta, uppfinnarens My littla pony.
Ändrade mig just vi lever bara i nuet.
Dagen som gick, Polska drottningen ringer berättar att hon svimmat in i sömn eller svimmat i sömnen, får åka ambulans.
Andra färden denna vecka, nu dör vi.
Vi far runt i stor bil samlar allt till spela mer film.
Oststrowskan ringer till pappershandel hälsar ifrån gräsmannen.
Hon med plåstret förklarar stilla att hon ej vill gå på Pluto för det är en grungeklubb.
Racklig tant tränger sig i kö, pappa raggar på plåster.
Vi lämnar stor bil hos uppfinnare o byter till hjärtattacksbilen från småland.
Nu ljussättning, idag är jag rädd för den där zippen man klättrar upp på, den varit så vinglig på sistone.
Trampar snett gör man oftast när man är rädd.

1 kommentar:

john g sa...

skulle skriva något men sen så glömde jag när jag väl började!!! ååh. återkommer om jag kommer på.