torsdag 8 april 2010

Han smugglade aldrig tomtebloss.



Till henne i rosa finklänningen skulle jag bara sagt men fan vad kul.
Undrar hur han har det i fängelset.
Inte alltid men ibland.
Minns inte men en dag var vi inte lika goda vänner.
Han var en gubbe då så nu borde torde han vara nästan död.
Får jag span på mig om jag skulle hälsa på honom.
Kunde baka en paj skriva ett brev tacka för en den tiden som flydde.
Smuggla in en fil i en petflaska.
Han hatade alla jag var tillsammans med när jag var tillsammans.
Sen blev han deras vän.
Creepy.
Just ja han hade ett knep.
Edith, vet du hur jag får tjejerna på fall.
Nej.
Smugglare går till sin frys öppnar, drar ut översta lådan.
Fladdrar runt med hand lyfter upp en plastpåse fylld med jointar, ler.
Du vet blossar de på en fryst en, blossar de mer än de kan ta och vips har de tappat sin bh.
Ok.
Tänkte ägna helgen åt att googla red alert pling plong ord.

Inga kommentarer: