lördag 10 april 2010

Folk på film ser så så små ut.




I mail påminner han mig om att ja brukar inte du ogilla våren.
Jo tack dö.
Vet inte varför jag blir irriterad över att en småfrämmande människa ska veta att jag ogillar våren tillsammans med fyrahundraelva andra som hatar våren.
Inget ont till dig kära främmande vän.
Du är bra.
Så varför går man sönder på våren i de där tusen bitarna.
För att vi sedan ska vara tacksamma även fast vi ej har råd att åka på semester.
Jag ogillar inte våren jag hatar våren och alla obehagliga vårfåglar som sitter o skriker i träd och buskar.
Men våren e snart slut så lägger ner hat.
Försöker hitta rätt på alla de tusen bitarna.
Tack HareMussePiggyKrishna att jag är jag.
Och inte den där tvivelaktiga farbrorn bakom busken.
Halleluja amen.

Inga kommentarer: