fredag 12 mars 2010

I wanna be your Burgergir, oh yes!

Eller inte.
Fan vad jag har spillt bort tid på att gömma mig, haha.
Inte den person som bygger saker, gör rörlig konstperfaformance när den är som barnsligast.
Inte hon som skriver kråkfötter utan hon som bara vill säga hej över kaffe o kaka utan strobbblink i bakrund.
Allt är så himla dumt, kom på häromdagen en aning sent.
Hur det hänger ihop, allt är logiskt ologiskt.
Ack min fulhet.
Innan jag slutade att åka bil med målade tånaglar och höga pjuck.
Eller målade tånaglar är nog inget jag någonsin burit eller kommer bära.
Vi stoppar in kasettband i deck.
Deckrecords en bra ställe om du vill köpa plinketiplonk dunk musik.
Skulle kunnat vara en grusig landsväg på Ibiza, vår väg en snirklande snötäckt landsväg några timmar efter ett tolvslag.
Vi skriker Star wars när snöflingor träffar bilruta.
Femtontusen snögubbar jagar på skidor efter bil.
Granvingar tunga.
Att vi inte krockade den gången beror bara på att vi aldrig möter ett annat spaceship på vägen.
Jag har köpt en annan kortlek låtas att i den existerar inget gömmasigkort.
Ska försöka att spela den leken ut, om det aldrig fungerar var såren för djupa.
Inget sorgligt i det.
Det är bara så hon är Fröken Livet.

Inga kommentarer: