fredag 24 september 2010

Killer Clowns from outer space satt bara där en gråmulen dag.



Pics over and under from forestgraves.
Vet inte hur djup snön låg på det berget vi den dagen nästan besteg.
Inga rosor på kind men en glasklar blick hög på det som kallas kärlek.
Du vet den i allvaret så blodiga leken.
Det börjar skymma innan vi hinner upp på toppen.
Innan vi kan blicka ut mot dem som därnere bor och just nu börjar tända upp de små husen.
När den första flingan faller vet jag igen att jag aldrig kommer att trivas på den här jorden.
För även fast de glittrar som satan om snön, nästan så att våra ögon sticks ut.
Allt är vackert som här har skapats även det fula.
Även och om igen även kommer jag att få betala för de jag dödat.
Och de som dödade mig glömmer jag lätt bort så här halvvägs upp mot bergets topp.
Men jag kan inte få ur mitt huvud att folket har röstat in ett "främlings"fientligt parti.
Fy ta mig FAN skäms på er!

Inga kommentarer: